Volgers - Followers

vrijdag 14 maart 2014

Stamped card - SEA! ...and...ART SPECIALLY FOR YOU nr. 17 :-)

klik op de foto om deze te vergroten

Een afgescheurd stuk gekreukeld aquarelpapier was de basis voor deze kaart. Hierop 1/3 vanaf de onderkant met bruine Distress inkt gesponsd en het resterende 2/3 gedeelte met blauwe Distress inkt gesponsd. Links onderin de pelikaan gestempeld en rechts de zeilboot met zwarte Archival. Links het kompas met Stazon dove grey afgedrukt, de vogels en letters/cijfers echter weer met zwarte Archival.
Een sjabloon op de kaart gelegd en bewerkt met knalgele Distress inkt en een sponsje. De zeilen van de zeilboot bewerkt met een witte gel pen en de poten en snavel van de pelikaan met een oranje marker.
De vogels, zeilboot, het kompas en de pelikaan zijn stempels van Sheet 133 A van Stampinback.
De letters en cijfer stempel is ook van Stampinback.
De kaart gemat op een glanzende linnenkartonkaart waarvan ik de randen met bruine en blauwe Distress inkt heb bewerkt. Om de kaart een touwtje gespannen en vastgeknoopt met een schelpen-bedel. De kaarten op elkaar gelijmd, hierna op twee kleinere beige stroken en tot slot gemat op een zwarte onderkaart. Onderaan de kaart nog 3 echte schelpjes gelijmd en chipboard letters SEA aan de rechterkant gelijmd.

I joined the Challenge #68 - Water Inspired at Fashionable Stamping Challenges
......

En eindelijk kon ik stoppen met kamperen op de deurmat ... (in verband met het wachten op de postbode die het Art Specially for You nr. 17 zou moeten bezorgen).
ART SPECIALLY FOR YOU nr. 17 is hier aangekomen....en ohhhh wat is dat genieten!
Over 4 pagina's verspreid staat mijn interview geplaatst met foto's....maar er staat ook zoveel moois in van andere stempelaars, goede bekenden, maar ook onbekenden voor mij...allemaal groot compliment dames, bedankt voor het mee laten genieten!
Kan iedereen aanraden om nr. 17 te kopen...het is weer een schitterende, leerzame uitgave!

En ga jij ook naar het ASE 2014 in Nijkerk op 5 en 6 april?


Hartelijke groet/Kind regards, Alie :-)


34 opmerkingen:

Marianne zei

Prachtige kaart Alie. Wat een toppertje!! Proficiat met je publicatie in Art Specially en ik ben bang dat ik niet kan komen naar Nijkerk, maar ik wens je heeeeeel erg veel plezier!!

ElizabethR zei

That's a great make Alie, you know I love anything seaside. Elizabeth x

Karin zei

prachtige kaart, leuk die schelpjes! Ja ik ga ook naar Nijkerk! Gezellig weekend!
Groetjes Karin

maria's knutselplezier zei

0Hele mooie kaart weer Alie, ja die zee stempels van Stamp-inback zijn ook wel de moeite!!! Ik weet nog steeds niet wat er van mij in Art Specially gepubliceerd is, ik ben jaloers dat jij het al weet, ik heb juist mijn exemplaar besteld , nu maar afwachten, spijtig dat ik niet gewonnen heb met de voor pagina, mijn roze kaft werd door jullie niet verkozen,ik zit ook niet op face- book , dus heb ik daar ook geen vriendjes maar ja ik ben ook blij dat ik weer wat aandacht in het boekje zelf krijg hoor!!!Ik ben ook heel nieuwsgierig naar jou voorstelling!!! Geniet er maar van Alie, dit wordt jouw jaar!!!

Groetjes
Maria

Gerrina zei

Ik moet er naar toe; ik ga daar werken... Ik heb gisteren het magazine al gezien en vanavond lezen (ik was op de Knots) Zo mooi!! Enne drie van mijn 4 kaarten staan er ook in; zo trots!

Gerrina zei

Vergeet ik te zeggen dat ik deze en de andere kaarten van je zo mooi vind... Fijn weekend, Gerrina

Petra Tillmann zei

Ik heb net je artikel in de nieuwe Art Specially zitten lezen. Gefeliciteerd met je publicatie! Ik ga zeker naar Nijkerk. Dat wil ik niet missen!

Fijn weekend!

Jeannette zei

ooh i love this sea card,iam love maritim style,very,very beautiful.

have a great weekend :-)

Greetings Jeannette

annekescardart zei

Geweldig Alie. Ik verwacht hem morgen in de brievenbus dus moet overnachten op de mat. Ik kan mij voorstellen dat je graag het resultaat wilde zien. De kaart hierboven is ook prachtig. Er is veel op te zien. Geniet dit weekend Anneke.

Saskia zei

Mooie kaart, Alie, en ik moet nog even wachten op het tijdschrift maar dat gaat goedkomen. Ben wel benieuwd naar je publicatie!

Mariëtte zei

Mooi kaart Alie!
Ik heb genoten van je artikel in het magazine. Straks weer lekker verder in lezen,

Rianne Timmers zei

Nou Alie je kaart is weer prachtig .
Ik ga deze keer ook naar de beurs in Nijkerk ,als ik jullie zo hoor heb ik er echt zin in hopelijk krijg ik veel te zien en te leren heb er echt zin in . Natuurlijk hoop ik ook bekende te zien ben echt benieuwd.
Liefs Rianne

!neke zei

Super mooie kaart !

catherine zei

Another fabulous piece Alie. Love the images and the letters
x catherine

herminesplace zei

Prachtige kaart en ik heb genoten van je artikel in het nieuwste ARTSpecially magazine, super leuk om te lezen en je prachtige werk kwam helemaal tot zijn recht. Mijn complimenten

Sylvia zei

Ben ook zeer benieuwd naar je interview maar daar moet ik maar nog even op wachten. Vind je kaart weer súper geworden, weer heel mooi opgebouwd. Wie weet komen we elkaar nog tegen in Nijkerk. Groetjes Sylvia

Stampinback zei

Een prachtige kaart Alie EN een heel mooi interview van jou is de Art Specially.

Shilpa Nagaonkar zei

The torn paper looks so artsy, Alie!
Lovely scene..

Willy zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Alie. leuk detail die echte schelpjes en dat touwtje! Wat een eer dat je gevraagd bent voor een interview, super leuk en ik ben erruuug benieuwd. Ik zet het magazine op mijn wensenlijstje als ik naar Nijkerk ga!!

Marjan Küppers zei

Zo gaaf dat je gekozen bent! Helaas ga ik niet naar Nijkerk. Jouw SEA kaart is prachtig, heel mooi met deze kleuren, het stempelwerk en de stoere uitstraling!

Paper Creations by Shirley zei

Fantastic Sea theme design, beautiful work. Have a wonderful weekend, Shirleyx

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Schitterend deze kaart Alie en ik kan me zo goed indenken dat je genoot van je ARTSpecially. Ik heb hem jammer genoeg nog steeds niet in de bus. fijn weekend x

Annie zei

Love your fabulous background Alie, great use of the stamps too. The alphabet letters just set it off


TFS and have a lovely weekend

Hugs Annie x

Danielle v/d Horst zei

Leuk voor je Alie dat je het werk op die manier ook kan laten zien goed gedaan hoor jammer genoeg is het te ver weg voor mij ieve groetjes Danielle

Terry zei

The background and the torn and distressed edges look amazing with the seascape scene! Beautiful art! Enjoy!

Jetske zei

Prachtige kaart, Alie!

Silvia(Barnie) zei

Fantastic, a gorgeous card.

butterfly zei

Wonderful card, Alie - I just love the torn panel, and the beautiful lettering down the side, and the twine is the perfect finishing touch.

And congratulations on the interview - 4 pages! - sounds like a great honour!!
Alison xx

Rosie Schirrmeister zei

Wow, Alie, this card is gorgeous, love every detail.

Have a lovely Sunday evening.

Janny zei

Leuke kaart en de tag hieronder is ook leuk geworden. Allebei mooie werkstukken. Groetjes Janny

Marjie Kemper zei

Such a beautiful card, Alie. Love all the stamping. And congratulations on your interview!

Marjie Kemper zei

Such a beautiful card, Alie. Love all the stamping. And congratulations on your interview!

Mrs.B zei

Hi Alie, This is fabulous, love the images and wonderful background.
Congratulations on the publication.
Avril xx
p.s Thanks for linking to FSC.

Shirley Chillman zei

Sorry I am so late in hopping over Alie to say how beautiful your creation is. So perfect for our water inspired challenge. Love it.

Congrats as well on the publication, well deserved.

Warm crafty hugs from Shirl x x

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...